1 mars 2018

Flyttdag


Den dag som idag är. Jag  fick på väg åter till jobbet från Storforsen och verksamhetsplaneringsdagen ett nödrop på hjälp från yngsta dottern. Hon höll på med att slita ihjäl sig ensam med flytten av grejer till ny lägenhet och hade lånat våran Subaru för att köra över prylarna till nya läggan. Det klarade inte mitt fadershjärta av så jag valde att ta flexledigt från jobbet efter att ha kollat att vi inte var överhopade med jobb på arbetet. Det såg rätt ok ut så iväg hem ombyte till arbetskläder och buss in till stan! Så klockan 14 stämplade jag in hos min dotter för ett tufft flyttpass! Vi hade vid 18-tiden fått över alla flyttlådor säckar med kläder och i stort sett allt löst. Vi käkade därefter på Waldorf sedan hem! Nu efter mat och dusch viiiiiila! Ingen träning således idag... Hade tänkt det men insåg att det kvalitativt inte skulle vara någon hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar