4 februari 2018

Söndagens eftermiddagspass

Nya skorna tillsammans med Luleå CK! :-)

Då kör vi! Andra passet för dagen dras igång!
Jepp! Harden the f-up! Så äre! Dags för andra passet, med rätt så trötta ben kör jag ett överlevnadspass nu dvs det jag klarar av inte mer. Å av den orsaken väljer jag att köra Watopia med så lite cyklister som möjligt som påverkar min egen prestation, har ju skrivit om det där tidigare...
Det vart 62,05 km på 1:42:26 med 36,3 km/h! Jag fick ihop 254 hm 125(76%) bpm 241 watt(2,8 w/kg) och 85 rpm i kadens!
Det var en sliten men nöjd cyklist! Jag fick ihop dryga 14 timmar för veckan,
Å Månadstotalen är nu uppe i
I och med detta så blev det idag totalt 3:34:36 i träningstid! Om jag räknar in gårdagens pass så blev det i helgen 5:54:47 och det totala antalet höjdmetrar för veckan blev 4314 och TSS för veckan vart 962!!! Så med det stänger jag denna vecka!
Ja jo cykelskorna första passet, stenhård sula verkligen! De är dock rätt mjuka upptill men det kanske inte gör något rundtrampet blandar ju inte in översidan av skon känns som de ger ut det mesta av effekten till drivlina och hjul eller trainer som det nu är ;-)
Liite snäva framtill men de är ju sprillans nya så det ger sig nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar