3 februari 2018

Lördagens lågkadenspass

Jag valde än en gång att cykla London nu började jag med Greatest London Loop 2 varv!
Första varvet lugnt å fint andra varvet mer tryck i pedalerna!



Under andra varvet så valde jag att gå på hårdare uppför Leith Hill vilket resulterade i ett nytt pers minsann backen mäter 1,95km och 7% i snittlutning! 6:50 17,1 km/h 336 watt(3,95 w/kg) 141(86%) bpm!



Efter det så var det dags för London Loop ett varv här åter till mer lågkadens/lågpuls pass!



Efter det lugnt å fint i snudd på 10 minuter! Totalen då ganska exakt 2 timmar och 20 minuter! 140 i TSS för passet och 227 watt(2,6 w/kg) på hela passet! Bra låg intensivt pass kändes perfekt för mina ben idag, lite känningar i dem från de senaste dagarnas hårdare pass!
Är nu uppe i 10:28:21 total träningstid för veckan och 3537 höjdmeter har avverkats totala TSS för veckan så långt 728! Hade som mål för veckan 12 timmar å dit lär jag nog nå imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar