27 februari 2018

Å så lite klättring dårå!

Mmm! Men först startade jag med två varv Volcano flat därefter på tredje varvet upp till Zwift alps för Epic KOM och radiomastenklättringen. Ner igen samma väg som jag kom tillbaks till stan så var mina drygt 100 minuter klarar det blev rent av 107 minuter om man nu ska vara noga. Nu höll jag igen och cyklade på halvfart allt utom klättringen upp till radiomasten där jag gasade på en anings aning :-)
6:49 min fjärde bästa tid på denna brutala backe som trots sina 1,09 km är så fruktansvärt jobbig med sina 14% snittlutning! 301 watt(3,5 w/kg) 135(82%) bpm samt 77 rpm.
Ja sedan ner igen till stan som sagt hela passet vart 1:47:00 118(72%) bpm 239 watt(2,8 w/kg) och 74 rpm...
I och med detta pass så har nu månadstotalen sprungit upp i hela 45:37
Såå med andra ord så är månadsmålet uppfyllt! Jihaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar