31 januari 2018

Månadens sista dag

Solen går ned 15:03 bara det ;-) Allt går åt rätt håll det blir ljusare för var dag och så småningom varmare också bara vi kommer igenom februari nu då så slipper jag förhoppningsvis mina för tillfället täppta bihålor.
Jag var nog rätt så trött igår gick å la mig runt tiosnåret och vaknade först till väckarklockan 05:00!
Ingen morgonträning alltså utan sova ut var planen den fungerade. Så med sju sköna välgörande timmars sömn(sover normalt mellan 5-6 timmar per natt och på helgerna kan det rentav bli 7-8 timmar gubevars) frukost sedan pendlarcykla först till återvinningen med lite skräp sedan till jobbet. Stämpla in strax efter klockan 06:00 jobba i åtta timmar sedan hem runt tresnåret i em. Upp på trainern för att avverka månadens sista pass! Jag kommer att landa på 48 timmar totalt som det ser ut nu för att komma upp i 50 timmar krävs det en insats på 3 timmar och 41 minuter det blir det inte! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar