25 januari 2018

Jodå så att!

Ibland känner man lite extra att man lever... Som imorse då! När jag gått och lagt mig tidigare för att kliva upp å köra ett cykelpass och tittar ut å ser att det kommit minst lika mycket inatt som vi hade igår när jag kom hem från jobbet??? Sa jag att jag inte gillar snö eller...
I alla fall det var 1h10min snöskottande innan jag fått bort all snö. Därefter in och av med ytterkläderna för att dra av 43 minuter på trainerhojen. Efter det in i duschen å en snabb frukost innan jag kollade av posten som kom med morgontidningen å ser ett nll-kuvert! Hoppla! Jag öppnar ser att jag fått en ny tid för operation av armbågen nu torsdagen den 15 februari! Ok bara att ställa om och fokusera på den istället hoppas nu inte det blir några fler bakslag.
Passet vart ett för mig högkadenspass inget annat mål med morgonens pass.



Hem i eftermiddag och nu får det fan vara nog med snö för i vinter tycker i alla fall jag! :-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar