16 januari 2018

Ja hem från jobbet i snöstormen!

Å så hem från jobbet då inte speciellt jobbigt det har ju blåst hård vind hela dagen och kommit ner lite snö, bitvis var det drivsnö  som gjorde cyklingen spännande men hem kom jag till slut utan att känna att det var alltför jobbigt. Att det fortfarande blåser mellan 8 och 14 s/m som gör att -6 grader med kylfaktorn blir -20 det enda som kändes jobbigt! Ett lagompass helt enkelt inte mer än så, kan komma att bli sådana resten av veckan! Jag kör ju nu varje dag fram till dess jag åker in på operation torsdag nästa vecka... Även om jag kör på lite på känn bara så blire troligen en 8-10 timmars träning  totalt denna vecka. Idag 1h7min exakt!
Eftermiddagen då,
Ja givetvis vart till att skotta upp gården när jag cyklat hem men det är som vanligt det! :-/
Mycket snö!
Å imorgon om prognosen från SMHI håller så blire runt ikring -5 grader och mediokra 5 m/s en halvering av vindstyrkan med andra ord, alltså utomhusträning imorgon igen då kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar