21 januari 2018

Hoppsan!

Det blev visst ett pass till ändå, ja jag kände mig rätt ok ändå och tänkte att när jag nu inte vet hur resten av månaden blir efter den 25:e så då kör jag ett pass till! Sagt å gjort, Watopia!
2 varv Hilly loop + 1 varv Flat route! Att jag definitivt inte bara trampade runt skvallrar varvtiderna på Hilly loop om 14:51 respektive 14:54 lägg där till 16:22 på sista varvet Flat route!
Det gick på rätt ok ändå



Så månadens total var nu då!

Nu återstår det alltså eventuellt 3 träningsdagar av januari månad, vi får se vad som kommer utav detta. Känns både spännande och lite skrämmande men skönt att snart ha det gjort tror inte det kan bli sämre... Ta i trä!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat mats👏👏hoppas att operationen går bra.

    SvaraRadera
  2. Tack Stephan det får vi verkligen hoppas!

    SvaraRadera