9 januari 2018

Hem från jobbet

Japp! Å nu  fungerade visst både gps, kadens och fartmätningen :-)
Bara man gör rätt så!
Återstår att se hur jag mår imorgon det kändes kallt idag även om termometern här hemma säger -5 bara så säger Edgen -9! Jag tror det beror på fartvinden, matade på mer när jag var på cykel- och gångväg där jag inte behövde oroa mig för djupa bilspår som på vägen... Kändes bra i det men som sagt återstår att se hur mina bihålor tyckte detta var imorgon...
I alla fall! Bra träningspass a la lättare variant!
Kommer med bloggen först nu fick stressa lite när jag var hemma strax efter 16:00 hade lovat hämta dottern och följa henne till xxl på storheden för att kolla på ett alpint skidpaket men tyvärr inte rätt färger på varken skida eller pjäxa. Så det blev inget bättre lycka nästa gång.  Sedan skjutsa hem henne till stan å sen hem till byn själva phuhu! Det vart tajt först träningspasset ovan sedan duscha sedan äta sedan bilen å iväg.
Får se hur jag gör imorgon cykelträning eller ej, ja det är frågan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar