5 januari 2018

Fredag



Vilar helt! Det känns helt rätt!
Jag körde på så pass hårt igår att jag känner för att vila helt utan trainercykling. Meen jag har cyklat hem från jobbet i massor med snö, oplogat givetvis det har kommit ordentligt! Sträckan på 3,5 km som normalt tar runt ikring en kvart vintertid tog nu närmare 30 minuter! Dels så var det på sina ställen spårigt under den decimeter tjocka snön dessutom styrde och släppte det om vartannat och då törs inte jag med min sargade arm trycka på! Väl hemma så var jag genomblöt i svett! Nu kom då nästa pass skotta bort all snö på framsidan av huset, uppfarten, parkeringen för skodan och gången fram till bron! Ja det tog ju sin tid så nog fick jag mig ett träningspass om än inte av gårdagens kaliber. Så nu vilar jag som sagt resten av dagen och kommer igen imorgon istället! Nu en bastu innan middagen, skööönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar