17 januari 2018

Bara hem något kortare än det var tänkt

Ja efter 3 km började jag känna av högra  vaden aldrig så lite så jag bestämde mig genast för att "bara" cykla upp till Bodvallen vända åter mot Kläppenskolan och genom sunderbyn och hem. En dusch och därefter smörja med voltaren så det inte blir värre. I bästa fall är problemet ur världen imorgon när jag vaknar. Hemcyklingen nu på eftermiddagen i en dm nysnö om än pudersnö men trots att snön var luftig så att säga så kände jag att det ibland gjorde så framhjulet började dra än hit än dit. Återstår att se hur det blir det är ju utlovat mer snö resten av veckan...Suck!!!

Total träningstid idag då, 1h22min.
Update!
Imorgon hotar SMHI med tvåsiffrigt vad det gäller minusgrader, då blire ingen utomhusträning för min del. Mina bihålor börjar vara rejält påverkade dagens pass hem var jobbig även i den bemärkelsen känner att de behöver vila från kalluft samt att jag nu får tänka till lite det är bara en vecka kvar tills skrotet i armbågen ska tas bort. Nu blir morgondagen sådan att jag kliver upp på morgonen och kör ett trainerpass del1 för att hemma efter jobbet imorgon köra del2 ja om vadmuskeln känns ok vill säga vilket jag hoppas. Har precis varit ut och sopat bilarna samt kört snösväng nrII! På bara 5 timmar hade det kommit lika mycket som under hela dagen tidigare det jag skottade bort i snösväng nrI, sa jag att jag inte gillar snö speciellt mycket, grrr! :-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar