19 december 2017

Sådär ja!

Ja så skönt! Det som var 17 cm brett är nu 13 cm brett och på Ridleyn så är cc 10 cm så nu är tempoläget på trainerhojen med tempopinnar inte så långt ifrån tävlingscykelns inställningar.


Jag körde 30 km 242 watt(2,85 w/kg) i tempoställning på trainerhojen nu i eftermiddag i runda slängar 50 minuter det var givetvis ovant och dessutom ont men inte i axeln armen utan mest i skrevet man viker sig ju nästa dubbelt så det var lite jobbigt där ja. Skenan i armbågen kände jag också av men jag kunde anpassa armens läge på padsen så det inte kändes så farligt, återstår att se om det går att göra det på Ridleyn också annars blir det att operera bort skenan! Jag valde att cykla Richmond idag för att få cykla själv givetvis var det några andra cyklister på banan men inte ofta jag såg till dem rätt skönt det. Men som sagt ett skönt besked på att det sakta sakta går åt rätt håll ändå!!!



Passet vart i stort sett ett återhämtningspass eftersom jag bara körde hårt på de sista 2 varven i 200 meters sprinten så pass bra att jag persade på 17 sekunder rent av 48,2 km/h och 621 watt(7,31 w/kg)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar