18 augusti 2016

Morgonpass de luxe

Ja det vart ett 3-mils pass nu på morgonen mest beroende på att det var så förbaskat skönt ute när jag drog igång runt 11-12 grader och i stort sett ingen vind alls. Målbilden jag hade för dagen var att snitta 33 km/h om möjligt! Å det var möjligt minsann... ;-)

Morgonpass
Rent av bättre än så idag var det krispiga ben minsann, mina luftrörsproblem har börjat ge sig känns det som. Körde som synes på rätt lååg puls trots en snitthastighet på 34,2 km/h med snittpuls 119(72%) BPM så att ja det kändes bra.
Till vändningen,

Till vändet i Norra
Åter till sjukhuset,

Åter till sjukhuset
Som synes rätt likartade förhållanden, stortrivdes rent av där ute... Hade kunnat cykla mycket lääängre om jag haft mer tid på mig...

5 kommentarer:

  1. Ja en höjdare faktiskt riktigt riktigt skönt!
    Jag hade kunnat cykla i timmar kändes det som :-)

    SvaraRadera
  2. Skönt när det känns så. Själv får jag plåga mig på trainern inte riktigt lika roligt 😅😅😅😅😅😡

    SvaraRadera
  3. Lider med dig Stephan!
    Kämpa på!

    SvaraRadera