18 augusti 2016

Eftermiddagens delvis stenhårda pass!

Mmm! Kort uppvärmning ut på 97:an sedan ful gas!!!
Danne ville haka på vilket jag bara tycker är kul, extra bra med någon som sporrar en bara genom att vara där. :-)
Han tog faktiskt en förning på 3 minuter vilket inte var illa för det gick på hårt hela vägen upp till Torpgärdsleden i Boden!!!
Som synes, 134(82%) BPM. 38 km/h, 90 RPM och 267 watt(3,18 w/kg)! Maxpuls under intervallen hela 151(92%) BPM! Djävlar i min lilla låda vad det gick på hårt idag men så vare som imorse ben som verkligen ville blåsa på, skön känsla det där :-)

Hard work!
Danne gjorde vad han kunde å hängde med hela intervallen trots att han inte kände sig hundra idag, bra kämpat kompis!!!
Sedan efter vändet så var det exakt 115(70%) BPM, 30 km/h exakt, 82 RPM och 203 watt(2,42 w/kg)! Hela eftermiddagspasset,

Hem från jobbet via Boden
Imorgon får jag se hur jag löser det med träningen, ska nämligen in med nybilen på morgonen till Bosses Bil, den ska nämligen kompletteras med dragkrok och motor- samt kupevärmare. Det hanns inte med i somras när jag skulle iväg på SM äventyret med nybilen :-)
Kanske att jag cyklar från bilverkstaden till jobbet!

1 kommentar: