4 november 2014

Jobbpendling

Med 29:ern!
Dels morgonen när det knappt är några tända ljus alls i husen. Man är ensam i mörkret med bara mitt starka framlyse som tänder upp omgivningen rejält! Känns rätt häftigt ändå!
Mmm! Velar fortfarande på vad för vintercykelskor jag ska köpa, än hit än dit!
Nu på eftermiddagen lite tidigare hem från jobbet eftersom jag skulle in på verkstaden med bilen igen tralalalaaa... Å trots att jag var hemma redan 15:30 så vare mörkt som bara den... Huvva!

Jobbpendlingen till jobbet
Sedan vart det å störta in i duschen eftersom jag skulle vara 16:00 på verkstaden...

Jobbpendlingen hem
-2 grader både morgon och eftermiddag ser jag. Ingen fara med kylan men det blir till att bita ihop om och när det blir kallare. Brrr!
Imorgon blir det definitivt trainer för det är inte speciellt hög intensitet på de här pendlarpassen för tillfället. Ja det är som så att man får tat lugnt så man inte går omkull trots mina fina dubbdäck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar