6 november 2014

Gymmet på jobbet!



Hmm! Det var helt enkelt för kallt i morse så jag bestämde mig för att inte cykla till jobbet jag -13 grader där runt 6-snåret när jag var på g.
Jahaja! Första styrkepasset för detta träningsår då... Å dessutom en light variant eftersom jag inte kan belasta för tungt på nyckelbenet. Det blev uppvärmning på spinningcykeln i 5 minuter sedan, benpress, tåhäv, roddmaskin den enda övningen där jag använde armstyrka ehh eller försök till att använda armstyrka den är obefintlig efter flera månader utan styrketräning. 10 minuter i roddmaskinen sedan situps, ryggresningar och 2x1 minut plankan som jag gjorde 2x4 minuter i våras phuhu! Jojo man har tappat om jag säger så men vadå bättre cyklist sämre styrkegubbe!!!
Så idag vart det totalt 35 minuter styrketräning, hepp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar