12 december 2013

Styrkepass

Ja så var en rolig timme avklarad!
Styrketräningen för dagen är gjord och man kan börja arbeta. Nu är det ett lugnt lugnt rullpass i cirka 50 minuter när man kommer hem kvar att köra. Mer än så blire inte idag med totalt söndertrasade ben :-)
Mina ben känns verkligen rökta nu, märktes för övrigt väldigt väl på alla benövningarna i gymmet. Inte mycket kräm där inte. Jag fick gå på vilja, igen :-)
Men nu jobb, rullpass, middag och vila sedan imorgon form sprints, öhh suck! Om man orkar får hoppas det ;-)
Det är för övrigt 12 sekunders spurter, jag vet inte om jag ska köra så korta spurtintervaller får se får se.

Jodå! För övrigt överlevde jag morgoncyklingen till jobbet igen :-) Mot alla odds det är haaalt!
Men jag är så försiktig kör med ägget på pedalen och står nästan still i svängarna så jag inte ska gå omkull och skulle jag gå omkull så blir det ingen smäll utan bara sårad stolthet!


Rullpasset på trainern genomfört! Det blev,  50min, 167.7 watt(1,9 w/kg), 108(65%) i snittpuls och 126(76%) maxpuls samt 99 RPM i kadens! Jag sa ju att det skulle vara ett riktigt lätt pass å det blev det faktiskt! Nästa så jag vart lite förvånad själv ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar