17 december 2013

Morgonpass till jobbet och eftermiddagspass hem

Jodå! Så att! ;-)
Så skönt att få träna om än inte fullt ös men i alla fall mer än bara ta sig till jobbet, jag vågade stå på liite imorse men nog vare halt på sina ställen. Men i och med att det var heela 2 grader kallt bestämde jag mig under frukosten för att hellre köra ett lätt cykelpass till jobbet än att bara pendla, sen samma visa hem. Väl hemma väntar Tempo intervals 5x6min! Men då blire ju perfekt, uppvärmd och klar bara upp på trainern. :-)
Morgonens siffror, 37:21, 12,88 km, 117(70%) BPM och 20,7 km/h i snitt! Inte mer än så men skönt vare!
Jepp! Så var man hemma, lite så där känns det jag vågar inte stå på för rädslan att stå på öronen... Tyvärr!
Men en skön omväxling äre i alla fall. Passet hem, 35:46, 12,17 km(något kortare då jag tar cykelvägen till kläppen för det är sån biltrafik alla ska hem samtidigt), 114(70%) BPM och 20,4 km/h i snitt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar