20 december 2013

Karl-Alfred å jag

Så var veckans styrketräning till ända. Nu återstår det ett gäng cykeltimmar bara... Sen så äre en vilovecka med "bara" sju timmars träning på schemat! Lagom till julveckan kan det bli mer perfekt? ;-)
Karl-Alfred då, joo jag börjar känna mig stark som honom bara så de så :-)
Träningen fungerar bra känns det som vi får se nästa lördag om jag tar mig under drömgränsen 40 minuter på 3 mil!
När jag kommer hem väntar 100 min cykel! I de 100 minuterna ska det göras lite olika plågsamma övningar. Jag återkommer när jag kört passet så får vi se om det finns kvar nått i benen eller om jag kört totalt slut på mig på gymmet.
Sen äre sista arbetsdagen detta år för Herr Nilsson! Jag är nu ledig två veckor å börjar jobba igen den 2:a januari! Ska bli skönt med ledighet! Yees!



Så redan nu önskar jag er alla God Jul!
Tror faktiskt jag var först :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar