30 november 2013

Eftermiddagspass

4x4 minuters intervaller + 1 extra efter några extra minuters vila.
Körde på rejält noterade tangering av min maxpuls i den fjärde intervallen!
Då kan man nog med säkerhet påstå att man kört för fulla spjäll ;-)

Ja så kan det se ut när man tar ut sig rejält! Var ordentlig seeg i benen på den femte och sista 4:an. Där satt den, ett maxpass minsann! Å inga som helst ljumskproblem alltså, skönt så skönt! Snittpuls på intervallerna 91.8% av maxpuls! Bra intensitet bra fokus jag kan inte vara annat än väldigt nöjd :-)



Imorgon står det distanspass på planeringen, njae vi får väl se. Jag tar dan som den kommer i och med träningsuppehållet på grund av ljumsken... Kanske kanske inte, det kan också bli nått annat men definitivt inte nån utecykling som jag vet några andra varit ute på halkigt, inte speciellt fort alltså för min del i princip ingen träning om inte pulsen ligger där uppe... Nää då drar jag hellre runt vevarna på min trainerhoj :-)
Just det sista dagen i november, så var denna månad förbi.
Totalen för månaden blev, 35 pass fördelat på 25 cykelpass och 10 styrkepass! 102 mil avverkades på 27h35min och styrketräning 8h2min, totalt 35h37min!

4 kommentarer:

  1. Fan du har (som vanligt) kört klart för dagen innan jag ens funderat på nått pass. Dessutom har du mäktat med två pass innan mitt (förhoppning) enda
    Bra kört

    SvaraRadera
  2. Tack Stefan! Jo men så har jag knappt kört nått i veckan så det var med lätta ben å sug i blicken som jag tog mig an dagens två pass ;-)

    SvaraRadera
  3. Imponerande pass, och ännu mer imponerande träningsomfång. Du är verkligen målfokuserad.

    SvaraRadera
  4. Ja det är inte annat! Ska jag ha en sportslig nästa sommar såå...
    De jag kör mot i H55 tränar minst lika mycket om inte mer.

    SvaraRadera