28 september 2022

Lillördag

I stort sett samma pace idag som igår 2:10.9 på 2308 meter!


 På det ett race minsann! Jag deltog i 3R Racing(B) on Gotham Grind in New York + 3 varv efter racet!
Hade tänkt anmäla mig i C kategorin men icke fick inte göra det så var tvungen att välja B kategorin nå gjorde så och cyklade allt vad jag orkade 18,7km och 251hm på 29:23 276Watt(3,4 w/kg) och 132bpm! Det var riktigt jobbigt men det gick! Slog av efter målgång sedan matade jag på i 3 lagom varv det vart totalt 47,53km på 1:22:39! Jag kom visst på nionde plats i B gruppen inte sista alltså wohoo!





Jag vart i slutänden kort om tid, ska jobba 10-16 idag för kollegorna är ute på uppdrag så jag har lovat hålla ställningarna idag. Det gjorde att det fick bli en kort sprint på det genomvåta underlaget tog det försiktigt i kurvorna med tanke på blötan och alla löv det kan bli halkigt värre. 
Å så hem från jobbet sen får det vara bra för idag, känns att jag jobbat 6 timmar i sträck! 


Med det så fick jag ihop hela 1 timme och 56 minuter samt 59,36km rodden står för 10 minuter och 2,3km!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar