20 maj 2022

Roddpasset trainerpasset och pendligen till jobbet


 Jepp! Roddmaskinen först och där vart rätt så hårda 2:12.3 i tempo över de 30 minuterna!

Sedan drog jag igång ett trainerpass där jag valde att följa en av de nya pace partnerna C.Chaser som höll 3.0 w/kg! Han cyklade Flatland Loop 13km och 90 höjdmeter. Jag valde att ligga i gruppen och få igång benen första varvet men 5 km in på andra varvet stack jag ifrån gruppen i den längre stigningen. Fick ett antal sekunder som jag förvaltade väl och som mest hade jag 35 sekunder på gruppen i mål hade försprånget minskat till 25 sekunder. Med det så vart det givetvis nytt personligt rekord också jag cyklade 12,86km på 20:15 38,1 km/h 264Watt(3,2 w/kg) 133bpm och 75rpm! 

Sist men inte minst cykelpendlingen till jobbet där medelhastighet låg pga att cykeldatorn tog tid på sig att få igång gps:n!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar