23 maj 2022

Ny vecka inledd

 Först rodd, 


Ja och det blev rätt högt tempo också började i 2:15.7 tempo och avslutade sista fem minuterna i 2:04.2 tempo vilket gav 2:10.4 efter 30 minuter hårt jobb alltså!

På det 30 minuter trainer med D.Duke i 1,8 w/kg lätt med andra ord i 20 minuter men sen... De sista 10 gick i 2,9 w/kg belastning! 


Därefter dusch och laga frukost att ta med till jobbet eftersom jag skulle hinna med att skjutsa Leo till förskolan imorse. Därefter hem ta ryggan och cykla till jobbet!


Efter att ha jobbat i totalt 5 timmar en kortare cykeltur hem på mtbn.


Några ärenden på Storheden innan jag bytte om till bibs och kortärmat för en 30 minuters tur till Nordanträsk och parallellvägen upp till Färjevägen innan jag cyklade hem igen.

Efter den liite kylslagna rundan värmde jag upp mig igen med en snarlikt lång tur på trainerhojen det blev drygt 30 minuter med C.Cadence som jag dock lämnade efter ett tag och gjord mitt eget tempo!

Med det så blev måndagen faktiskt rätt så tuff totalt sett, fick ihop hela 2 timmar 38 minuter träning idag på totalt 6 pass minsann!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar