26 mars 2019

Trainerpass


Tisdagmorgon valde att köra London men inte Classique inledningsvis i alla fall :-)
Nu körde jag först Greater London Flat Forward därefter upp mot och över Box Hill ner till London centrum och vidare åter till Buckingham och Classique loop som avslutningsvarv då! Så det vart dryga timmen träning och ett riktigt hårt segment vart det, körde Box Hill på 281 watt(3,3 w/kg) i 9:18! Återstår att se om jag hinner med ett eftermiddagspass eller om det blir ett kvällspass. Avsyningen av alternativa isfria/säkra cykelvägar till jobbet är i stort sett obefintliga vilket gör att jag starkt övervägar att denna vecka till att börja med lägga all träning på trainern. Dels riskerar jag inte att gå omkull och skada mig mer/igen sedan så är det i stort sett ingen träning när man måste smyga sig fram utmed gator och cykelvägar på grund av all ishalka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar