15 januari 2019

Så det kan gå då!



Ja först cyklade jag de planerade 30 minuterna innan jag bytte om för utomhuscyklingen till jobbet men först hämta tidningen och käka frukost. När jag kom in i garaget och skulle göra i ordning ryggan så upptäcker jag att mitt passerkort saknas!?!?
Inser att jag i det töcken jag var i igår efter att ha sovit dåligt natten innan säkert glömt kortet i klädskåpet. Detta gjorde ju att cyklingen till jobbet runt 6.30 inte skulle gå så bra för jag skulle inte komma åt det gamla växelrummet där jag ställer hojen och inte heller komma in på jobbet där dörrarna är låsta till klockan 07.00
Så vad gjorde jag joo jag bytte om till ett torrt inomhusställ för cyklingen och satte mig på trainer igen efter frukosten med gott om tid att hoja runt en timme till. Det vart som synes 53 minuter så var jag klar. Duschade tog en kaffe och väntade in llt-bussen till jobbet. Så med det så vart det 1:23:43 denna morgon. Jag har för övrigt sovit riktigt bra dels igår eftermiddag och sedan i natt så nu kändes det bättre igen och man var inte lika dimmig heller. Får se vad jag hittar på i eftermiddag när jag kommit mig hem från jobbet med bussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar