9 januari 2019

Hem från jobbet och ett trainerpass på det

Jag cyklade raka spåret hem orkade inte med kylan idag. Lite drygt 3,5 km senare klev jag in i garaget svidade om till cykekläder för trainerträning. Här valde jag att följa strömmen och  cykla London som var dagens planerade zwiftvärld.

Det vart först ett varv London Classique därefter två varv Greater London Flat Forward följt av ett varv London Classique då och så ett tredje och sista varv Greater London Flat Forward paceat och lugnt när det väl var avklarat så var det så dags för den tredje och sista runda London Classique och med det så var efter jobbet passet avklarat. Paceat rätt lugnt förutom andra varvet Greater London Flat Forward 11,65 km där jag gick all out och gick i mål på min åttonde bästa tid 16:45 41,7 km/h 337 watt(4 w/kg) snittpuls 134(82%) bpm och maxpulsen uppe i 150(91%) bpm snittkadens 86 rpm! Det var den hårda delen av detta pass den enda hårda delen för övrigt!

3 kommentarer:

  1. Tack Stephan! Det känns grymt bra året som gick vart kanon! Bästa träningsmässigt även om jag inte tävlade speciellt mycket så var det träningsmässigt mitt bästa år totalt sett! Hoppas att jag fortsätter att utvecklas under 2019 då kan det bli riktigt riktigt bra!!!

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag verkligen för dig mats. Att du får betalt för allt slit.

    SvaraRadera