24 januari 2019

Dåligt med sömn inatt


Men jag körde dock ett 50 minuters pass på nytrainern med trainer difficulty inkopplad, vilken chock! Det vart ju skittungt i backarna jag stod tamejfan still! Nu ser man hur fel effektmätningen var på den gamla trainer. Plötsligt är det skitjobbigt att bara hålla 250 watt :-)
Nu tog jag ju inte i så värst men upplevelsen var unik för nu när det blir 8% backe så måste jag växla ner och ställa mig upp och trycka på!

Sen frukost trött som jag var så drog jag i mig en kaffe också innan jag cyklade till jobbet. Det blir troligen en avkortad arbetsdag för att åka hem å försöka sova några timmar strax efter lunch eller så...

4 kommentarer:

  1. Mmm det är det som blir med en interaktiv trainer som skruvar på motståndet i backen fördelen med din gamla är att den ändrar vara hastigheten på zwift.

    SvaraRadera
  2. Är väl en vanesak men nog faan vart det jobbigt alltid... Jag fick ställa mig upp för att klara av backen på 8%!

    SvaraRadera
  3. Mm det är jobbigt ned backar LOL

    SvaraRadera