16 december 2018

Söndagspasset del 2


Så var jag färdig med helgens träning då, från i fredags till idag söndag har jag fått ihop hela 8:51:46 i träningstid! Räknar jag även in fredagens roddpass så blire 9:08:17
Mmm jag känner mig stark riktigt stark, det känns som jag kommit upp en nivå i min träning. Mängden känns helt ok faktiskt givetvis är jag till och från nedtränad som nu då en anings aning. Men nu kommer julen och då kommer jag inte att ha tid för så mycket som de gångna veckorna. Alltså blir det en till en och en halv vecka med lägre träningsdos från nästa vecka och fram till slutet av månaden. En helt naturlig återhämtningsvecka eller två. Jag kommer att ta dagarna som de kommer, första veckan kanske jag kan träna på hyfsat bra men fram emot helgen blir det korta pass. Å med det så stänger jag veckans träning då. Vi ses imorgon för nya utmaningar...
Månadsmålet nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar