20 november 2018

Trainerpass därefter frukost sedan pendlarträningen till jobbet

Mmm! Återstår att se hur länge jag pallar träna till och från jobbet i det något kallare klimatet. Det känns som gränsen är nådd dock så har mina bihålor inte börjat protestera ännu så jag fortsätter. Trainerpasset först, värmde upp 10 minuter innan jag slog på och körde Park Perimeter Loop Banner to Banner på hög effekt! 9,77 km på 14:45 gav 39,7 km/h / 353 watt(4,2 w/kg) / 132(80%) bpm maxpuls 146(89%) bpm / 66 rpm!
Sedan ett varv Park och Sky Loop innan jag klev av trainerhojen fixade frukost och klädbyte till skalkläder mm för att hoja i minusgrader till jobbet.
Det blev 6 km till jobbet på dryga 18 minuter det får man vara nöjd med tycker jag. Uppe i 1:03:45 i träningstid för dagen återstår att se hur kallt det är när jag ska ta pendlarträningspasset hem då det var -5 sista 3,5 km till jobbet.
Passet i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar