11 november 2018

Avslutningspasset på trainern var betydligt skönare än utepasset tidigare!


Ja något! Man kan säga som natt och dag faktiskt! Jag valde åter igen att cykla i NYC och banan Park Perimeter Loop Banner to Banner, 3 varv på denna bana cyklade jag samt ett varv Park- och Skyloop!
Detta tog 1:12:07 snitteffekt 274 watt(3,2 w/kg)! Jämt och hårt som jag gillar dem! Med det så är dagens träning klar det vart totalt 3:21:41 i träningstid idag och med det vart veckans total 16:07:42!
Det går bra nu en stark kropp som gör att jag kan träna på bara jag kommer ihåg att ta de där återhämtningspassen också vilket jag ju gjort så här långt. Är nu uppe i 5 hela veckor utan vilodag det blir ehh 35 dagars träning på raken men inga problem jag håller noga koll på min TSB och agerar därefter, den är för tillfället på minus så jag behöver släppa upp den en aning med andra ord.
Månadsmålet nu uppe i 24:42 45% av de planerade 55 timmarna och det med hela 19 dagar kvar.

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat mats, starkt med 16 timmar på en vecka. Sen imponerande dem 5 veckor på raken.

    SvaraRadera
  2. Tack Stephan!
    Ja jag tror stenhårt på det här i och med att man har en träningsapp där man ser så man inte övertränar så är det ingen fara. Trainingpeaks!

    SvaraRadera
  3. Ja det gäller hålla rätt nivå på veckobelastningen då kan man träna mycket. Starkt!!!! Ändå.

    SvaraRadera