16 oktober 2018

Styrketräning

I gymmet på jobbet. En jobbig historia minsann det kändes att det var vääldigt längesedan jag körde hela kroppen. Benen fick sig en rejäl omgång med både knäböj, utfall, benpress bencurl och benspark. Sedan vart det bänkpress, situps, tåhäv, tricep- och bicepcurl, roddrag och slutligen ryggdrag där har ni 42 hårda minuter av styrketräning. Jag kör oftast i rätt högt tempo korta pauser mellan varje set. Om jag får till det så tänkte jag hinna med ett roddmaskinspass i eftermiddag innan jag åker hem. Om nu någon undrar så ja rumpan känns bättre kanske säger kanske att jag hojar imorgon men jag tror jag ska byta sadel på cx:en till den som satt på hybriden eller så tar jag sadeln från mtb:n. Jaja jag får se men Selle Italia X3 sadeln som sitter på cx:en är verkligen ingen hit för mitt arsel kan jag konstatera. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar