12 oktober 2018

Sådärja!


Dubbelpass på min ära, först passet hem från jobbet 27,88 km på nästa precis en timme gav 27,6 km/h och 207 watt beräknad Strava! Matade på ordentligt cykelvägen från Stadsön och till avfarten mot Byn, tydligen så pass bra att jag fick ett nytt pers på segmentet! Passet i Relive!


Efter det väl hemma ett ombyte och därefter Volcano flat där jag valde att svänga av nere vid vulkanen och köra segmentet Volcano! Precis när jag drog igång Volcano på fulla spjäll så fick jag ett blodsockerfall, förr när jag var otränad kunde jag få dem oftare men idag var det otippat men jag gissar att jag slarvat lite med maten före träningen. Ja jag körde segmentet så gott det gick och fick faktiskt pers här också men inte så underligt har bara kört denna sträckning 2-3 gånger såå ;-)
Så med det fick jag ihop 2:28:45 på dagens träning nu veckan uppe i 11:24:10 och månadsmålet nu 18:18 vilket är 37% av målbilden 50 timmar denna månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar