20 oktober 2018

Lite för kallt nu på lördagsmorgonen

för mina bihålor så det blev ett trainerpass minsann. Jag valde att låta kalendern styra vilken värld jag skulle hamna i och då blev det NYC den nya Zwiftvärlden som precis presenterats.

Jag valde att cykla Everything Bagel som mäter 34,3 km och 545 hm. Tog inte fullt en timme körde den banan hyfsat hårt måste jag säga. Därefter paceat i uppemot 42 minuter för att sedan gå på hårt igen de sista 18 minuterna upp till 2 timmar körda därefter nedvärmning i 10 minuter så var passet klart. Tog bra det här passet känns att man kört hårt. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om NYC världen för mig kändes den faktiskt lite trist enformig men det är ju jag det. Banorna är uppdelade som så att det verkliga New York Central park på backen är som verklighetens Central park medans när man går upp i luftenvärlden :-) då blir det ren fiktion och Zwift har gjort att där cyklar man 100 år framåt så att säga med flygande farkoster mm. Inte riktigt min grej men det funkar säkert.

3 kommentarer:

  1. Rejäl runda mats. För mig blir det inget ned målet 4 veckor vart dunder förkyld igår kväll.

    SvaraRadera
  2. Ajaj inte bra krya på dig Stephan!

    SvaraRadera