13 juli 2018

Kanondag på hojen

Ja fortsatt utlandsvärme och sol! Jag valde idag att cykla upp till Norra Svartbyn och runt densamma som jag tidigare sagt en rolig runda det där, idag körde jag de 3,96 km:arna på 6:59 min tredje bästa tid har 6:36 som personligt på rundan. Efter att ha kört klart segmentet ett kort stopp för att ta några bilder precis vid korsningen där segmentet Svartbyn runt börjar.


Nå efter det fortsatte jag tillbaks till Sävast ner på gamla Sävastvägen där jag tog ett kort fotostopp!
Här ifrån kommer de två följande bilderna.

Nå sedan ut på 97:an i motvinden å mata på så där lagom bara ner till Byn vidare ut på Storheden och vänd nere vid Clasohlson rondellen och upp igen via Nya Terminalgatan till Kyrkan och ut på vägen till Rutvik. Å ser man på fan nu matade jag på så pass bra att jag rent av tog ett KOM igen... Börjar nästan bli en vana för tusan. :-)
Slog mitt snudd på fem år gamla personliga rekord som var på 6:09 med hela 3 sekunder! ;-)

Efter vändet åter till Storheden för att dra på i medvinden hem till Byn!
Hela passet då!
Veckans total nu uppe i 12:01:17 och 372,99 km. Månaden 35:30 vilket är 59% av de planerade 60 timmarna. Nu upp med cykeln i takhållaren på takräcket inför färden till Umeå och sonen med familj jag räknar med några sköna pass även där nere då...
Passet i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar