10 juli 2018

Intervalträning med StarkRogga!

Huva va stark han blivit Roger N! Jag fick verkligen bita i för att hänga med hela vägen till Persön men så körde vi på max dit från Bensbyn vilade en stund å så samma lika tillbaks man får verkligen vara vaken i växlingarna så man inte tappar hjulet på framförvarande ekipage då kan det bli jobbigt att mata sig ikapp igen vilket kostar massor med energi som man kanske inte har så mycket kvar av efter dryga 20 minuters stenhårda intervaller. Tydligen gick det så pass fort att jag rentav fick mig ett KOM det var fan inte igår det... ;-)


Kul samtidigt att kunna prestera så pass bra å snart 60 år! :-) Jag får vara mer än nöjd verkligen. Tillbaks i motvinden inte riktigt lika snabbt men nog låg vi på max med det som fanns kvar i kroppen i alla fall jag. Tillbaks i Bensbyn upp till Hällbacken ner mot sinksundet där skiljdes vi åt Roger fortsatte upp till Björkskatan, Ormberget medans jag cyklade åter hem via Björsbyn och Rutvik, gamla Bodevägen förbi soptippen och hem. Fick räcka så för min del men tack Roger! Satan va stark du är alltså!

Hela dagens pass
Passet i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar