11 juli 2018

Idag med Roger och Daniel!

Vilket pass det vart! Danne cyklade ner till mig i Byn från Sävast sedan hojade vi förbi Roger i Gammelstad. Ut mot Gäddviksbron och därifrån drog vi igång ett lagtempo till Avankorsningen som mätte 11 km. Riktigt bra körning även om mina Vector pedaler visar alldeles för låg effekt men skit samma vi snittade 40 km/h. I alla fall i Avankorsningen en kort paus för att dra i sig en gel och käka lite bars, prata med Roland å sen iväg mot Selet där Roger sprätte iväg några gånger dels i stigningen och sedan spurtbacken upp till Seletkorsningen där han tog KOM:et!! Bra kört Rogga!
En kort paus igen och ytterligare en gel innanför västen innan vi drog igång dagens andra lagtempo nu lite drygt 14 km och här blev snittet hela 41,1 km/h. Därefter ner till Sävast och Danne som bjöd på en god kopp kaffe satt verkligen bra kompis! Väl hemma så kan jag konstatera att jag fick ihop 137 i TSS för passt av Trainingpeaks!

1:a 3-mannatempot

2:a 3-mannatempot
Hela passet!
Ja jisses vilket pass det vart härligt väder bra cykelkompisar!!!! Kan man begära mer? :-)
Har även en filmsnutt från slutet på 3-mannatempot utefter Mockträskvägen upp till punkt49!
Passet i Relive!

4 kommentarer:

  1. Bra pass för er alla!!! Kämpigt med värnen.

    SvaraRadera
  2. Kämpigt? Neej Stephan jag njuter!
    Är en sån som aldrig tycker det är för varmt!

    SvaraRadera
  3. Tack för ett bra pass och Stephan det är underbart med värmen:-)

    SvaraRadera