16 maj 2018

Årets första morgonpass där jag kunde cykla med sommarkläder.


Ja utan förstärkning med arm- och benvärmare bara kortärmat och sommarbibsen liksom nästan så att man känner som att man cyklar naken när man har så lite kläder på sig efter alla lagerkläder hit och dit :-) Så skönt det var om än inte speciellt lätt!
Jag valde att köra  för segmentet till jobbet men det registrerades inte pga att jag vände och hämtade glasögonen hade visst glömt dem på bordet utanför garagedörren... Alltså blev det som en dubbelstart och då registrerades tydligen inte segmentet i Strava men jag kan det exakt så jag har själv markerat ut det i Sporttracks. Det vart enligt mina beräkningar åttonde bästa tid all time!

11,32 km på 19:24 ger snitthastighet 35 km/h 123(75%) bpm maxpuls 141(85%) bpm. Bästa tid på detta segment är på 18:26! Jag valde att cykla kort och hårt sov istället en timme extra imorse vilket jag kände att kroppen behövde. Har funderingar på att cykla kort å hårt hem för att cykla resterande tid på trainern men är det kanoners ute så kanske jag ändrar mig å kör allt utomhus återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar