14 mars 2018

Tisdag med allt vad som finns på schemat idag

Började dagen med att skotta, har jag sagt att äääälskar snö.... Hahahaha NOOOOOT!
Fan nu är jag less på det häringa vita eländet! Men jag bor ju där jag bor så vad göra. Bara till att acceptera det hela å jobba på. Nå efter det frukost å iväg till jobbet. Dagen innehåller middag där vi bjuder yngsta dottern och hennes pojkvän på middag samtidigt som frun slutar 16:30. Ska alltså hinna med att köra mitt träningspass för att därefter handla och sedan laga middagen, ja den är trasig ;-)
Ska försöka komma iväg från arbetet lite tidigare idag om det går.
Träningsbloggen kommer in lite senare idag då eftersom annat står på agendan först. Det jag kan säga är att jag fortsatt kommer att köra Watopia och Epic KOM klättringen... Klätterveckan inne på tredje dagen av fem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar