13 mars 2018

Dagens pass

Mmm! Jag kommer troligen att köra Watopia i stort sett hela veckan och då Zwift alps upp till radiomasten åteminstone en gång per pass. En hel del klättring med andra ord kommer säkert att kännas i benen framåt fredagen... Benträning de luxe! Kände definitivt av gårdagens gym- och cykelpass så jag drog på mig kompressionsstrumpor och byxa efteråt. Med detta sagt så blev tisdagens pass hela 1200 hm innan jag var klar med det! 115 i TSS för passet! Riktigt nöjd gick paceat i alla klättringar.

Som sagt tufft för benen men det gick ändå hyfsat bra. Körde Epic KOM forward sedan Radiomasten ner baksidan upp igen Epic KOM reverse sedan ner framsidan vänster till Marinan där jag återigen svängde upp mot Epic KOM reverse för att slanta in sista 100 höjdmetrarna vände och körde klart passet på 1 timme och 40 minuter. Så vare med det!
Å ser man på har kommit halvvägs med månadsmålet också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar