24 februari 2018

Endurance ride

Cyklade Zwift alps Epic KOM samt klättringen upp till radiomasten också. På det ner baksidan till djungeln och ett varv därinne innan jag cyklade ner från berget för att köra klart halva varvet Volcano flat som jag skarvade på med ytterligare 2 helvarv! Så med det hade jag fått min uthållighetsträning för dagen! 70,7 km på 2:05:27 128(78%) bpm 258 watt(3,04 w/kg) och 72 rpm i kadens 150 i TSS för dagens pass! Decouplingvärdet -1,78% indikerar att jag legat rätt!
För att bekräfta att det inte är lätt att sitta å köra Zwiftpass bifogas en suddig selfie på undertecknad som så att säga bekräftar att det är svettigt om inte annat! ;-)
Redovisar även månadstotalen som kommit upp i hela 37:31 vilket jag ju inte trodde innan med tanke på den operation jag genomgått. Klart över förväntan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar