23 februari 2018

Efter operation

Ja nu så här drygt en vecka efter op så kan jag meddela att jag förutom större rörlighet i handled inte har någon mer smärta i armen vid vridning eller lättare belastning. Så de för långa skruvarna som tog i radius måste ha påverkat en hel del... Satt precis å funderade över hur det känns i detta nu och den enda smärta som nu finns kvar är när jag oförsiktigt trycker ner armen så det tar mot såret annars inget alls vilket jag tolkar som väldigt positivt! Ska bli spännande att testa lite gymövningar framöver om några veckor. Så med det sagt, jag är på väg tillbaks ordentligt nudå. Rent konditions- och styrkemässigt ben i alla fall så har jag ju redan varit tillbaks sedan länge. Nu kommer resten att falla på plats förhoppningsvis. Jag känner mig väldigt nöjd med resultatet så här långt hoppas det fortsätter i samma riktning.

2 kommentarer: