22 januari 2018

Nästnäst sista passet innan OP

Å jag valde att cykla i Watopia Flat Route Forward 4 varv 40,555 km. Gjorde det på 1:04:27 min tredje bästa tid på segmentet dryga 5 minuter långsammare än bästa tid men så var det inte en matchning på max eftersom jag så pass hårt sedan i torsdags nä mer ett matarpass! 37,8 km/h 269 watt(3,2 w/kg) 135(82%) bpm maxpulsen 151(92%) bpm och kadensen 77 rpm 113 i TSS från Trainingpeaks! Många cyklister på Watopiabanan ikväll troligen för att det är Richmondbanan som är enligt schemat, den är rätt begränsad banmässigt om än jag tycker den är rätt ok rent av hård faktiskt!

Men det började riktigt illa i natt, jag vaknade 02:15 och sedan kunde jag inte somna om, låg och funderade på torsdagens operation en hel del. Så nu när jag kom hem efter jobbet la jag mig på sängen i gästrummet å poff! Somnade jag vaknade av att frun väckte mig till middagen. Så efter den så körde jag efter en stunds fundering mitt pass hade en tanke om att stå över men det vart 1h40min till slut. Jag är glad att jag gjorde det för nu känns det bättre hoppas nu bara jag somnar ikväll och sover hela natten utan funderingar.
Månadstotalen uppe i 84% 33:40 av 40 timmar planerat! Återstår att se om jag klarar av det den här månaden då, kör jag tisdag och onsdag enligt plan så får jag ihop 3h20 minuter till då hamnar jag på totalt 37 timmar. Lite touch and go beroende på när jag får börja träna igen.
Sov gott höll jag visst på att säga ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar