12 januari 2018

Först hem från jobbet sedan Zwift!

Det var ju rena blidan när jag klockan 14 skulle hem, bara -14 grader rent av! ;-)
Men för kallt för mina bihålor så raka spåret hem med andra ord hela 10:40 tog 3,6 km i kylan. Väl hemma snabbt ombyte för trainerpasset i Zwift och Watopia föll valet på även idag. Jag cyklade först ett varv Volcano Flat som uppvärmning för Zwift alps inklusive klättringen upp till radiomasten. Sedan ner till stan för ytterligare ett varv Volcano Flat och i och med det 1h40min in på träningskontot! Total strax över två timmar idag 2 timmar 3 minuter exakt! ;-)

Hem från jobbet i kylan

Watopia på trainern
Hela Zwift alps inklusive klättringen upp till radiomasten 11,7 km 4% gick på 38:11 18.5 km/h 264 watt(3,14 w/kg) 128(78%) bpm maxpulsen 148(90%) bpm 78 rpm i kadens. Jag gick inte för fullt utan gick faktiskt kontrollerat eftersom jag känner att det inte är läge för maxbelastning just nu, gick rätt hårt igår så dagens pass var en aning återhållsamt, bra så nu så här efteråt känns det som.



Med nästa pass passerar jag förra året absolut lägsta notering träningstimmar nämligen april månad med 18:21:33 redan nu uppe i 17:36:15!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar