14 december 2017

Kort gympass sedan trainerträningen hemmavid!

Jag hann faktiskt med ett 15 minuters pass i gymmet på jobbet efter lunch. Körde benpress, bencurl och benspark samt situps. Hade tänkt försöka mig på utfall(för mina vastus medialus muskler) bra övning för den del av lårmuskeln som inte tränas naturligt vid cykling. Meen det gick tyvärr inte, först så insåg jag att jag inte fick upp skivstången på ställningen. Det var en till snubbe i gymmet som dock kunde hjälpa mig på med att få skivstången på plats. Men sen när jag skulle testa lägga skivstången på axlarna för att göra utfall så går det ju inte kan varken föra upp eller hålla armen i den position som krävs när man har skivstången på axlarna!!! Såååå ridå! Som sagt lång väg att vandra känns det som :-(

Totalen 253 watt(81%) NPower!
Väl hemma så var det att byta om och dra igång passet för dagen, 3 varv på Greater London Flat Forward där jag körde andra varvet på nytt pers minsann! 17:03 41,0 km/h 299 watt(3,52 w/kg) 140(85%) bpm och maxpulsen på 151(92%) bpm kadens 77 rpm!



Cyklade även pers på ett segment som heter hard work och som är på 33,4 km! 50:03 40,1 km/h 275 watt(3,24 w/kg) 135(82%) bpm maxpuls 151(92%) bpm kadensen på 79 rpm!



Bra pass hårt i stort sett i alla de tre varven på Greater London Flat Forward! 97 i TSS enligt Trainingpeaks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar