17 november 2017

Orkar inte

Nee! Det blir vilodag idag den dag som är!
Så här, vaknar 03:25 av att någonting piper... Va faan hinner jag tänka!
Kommer till sans och inser att det är frysen som larmar!
Jahaja! Det var ju roligt NOT!!!
Försöker felsöka men inser att den har lagt av helt och hållet, mmm har låtit lite skumt den senaste veckan vi skulle ha åkt in till Elon imorgon frun och jag och beställt nytt!
Eftersom frun jobbade nattskiftet mot fredagmorgon så väljer jag att åka in till mitt jobb å klara av mina fyra timmar. Hem runt 11-snåret i rykande snöoväder som gör pendlarcyklingen hem rätt jobbig! För övrigt det enda jag cyklar idag... Hemma så har frun vaknat till och vi bestämmer oss för att åka in till Elon och kolla om de har inne något frys/kyl paket och minsann det hade de precis det vi ville ha dessutom. Vi frågar om de har möjlighet att typ leverera, installera och forsla bort det gamla?
Självklart svarar de! :-)
Så ska det vara. En del tur också att vi fick tag i vitvarorna direkt nu kanske frysvarorna klarar sig till det är dags att få in dem i frysskåpet hoppas det i alla fall!
Så nu när jag å frun pustar ut så inser vi att hon fått sova 4 timmar å jag hela 3,5! Känner inte för att träna något man känner sömnbristen i hela kroppen och huvudet känns som bomull! Nästan som vanligt med andra ord! ;-)
Nä men det får bli vilodag idag då istället för på måndag, nya tag imorgon istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar