15 november 2017

Hoppla hejsan!

Inte illa alls!
Efter uppvärmning så körde jag först ett varv Hilly route reverse på14:45 en ynka sekund från pers!

På den en kort återhämtning så var det då dags för Hilly route forward som jag också körde in på näst bästa tid nu 14:02 13 sekunder från personligt rekord!

Detta innebar till min förvåning att jag fick bära på bägge bästa varv tröjorna bra länge! Vart nämligen bästa tid både reverse och forward trots att det var 1400 cyklister inne och körde!

Efter 2 minuters vila så drog jag igång 8x20 sekunders påslag med målet att ligga över 5,0 w/kg vilket jag klarade!
Detta tog mig till baksidan av Zwift Alps så då bestämde jag mig för att klättra den upp till summit men inte på max utan paceat det vart 6,1 km på 24:06 och 275 watt! Å ser man på även här tog jag tröjan nu bergatröjan med geten!

På det cyklade jag ned till starten i stan igen så var passet klart! Trainingpeaks gav mig 127 i TSS för passet hårt med andra ord.


4 kommentarer:

  1. Rejält pass. Över 120 i TSS på ett så pass kort pass är inte ofta man uppnår.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tack Tomas det kändes bra pulsmässigt men trots att benen kändes tunga så levererade jag bra på de två första hårda körningarna strax under 15 minuter! Trodde själv att jag hade mediokra tider men det visade sig vara kanontider! Ibland lurar känslan en rejält! Konstigt det där!

      Radera