20 november 2017

Andra passet då!

Mmm! Efter besöket hos fysioterapeuten och även optikern så var det så dags för andra passet för dagen. Det vart samma bana som i morse Volcano Flat Route Forward 12,3 km! Det tredje och sista varvet gick det riktigt fort, fortare än imorse faktiskt! 18:35 39,8 km/h 288 watt(3,35 w/kg) 142(87%) bpm detta är sjunde bästa tid för mig!

Målet jag hade var att cykla 50 minuter å försöka få upp w/kg till 3,0 det vart 259 watt(3,01 w/kg)! Mission accomplished!

1 timme 45 minuter vart det in på träningskontot!
Apropå absolut ingenting så besökte jag en optiker, nu har jag bokat tid för att se om jag kan börja köra med endagslinser när jag cyklar. Ska prova ut ett testpaket på torsdag i veckan! Återstår att se om jag får det att fungerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar