21 augusti 2017

Zwift - London - The McCarthy Special

Som jag och Danne körde ikväll!
Det var extremt jobbiga intervaller!!!
Såhär kördes passet!
10 min uppvärming därefter 3x(3min@zon4+3min@zon5+3min@zon6), 9 min vila mellan blocken för att avsluta med 5 minuter nedvärmning efter sista 3x3. Fruktansvärt jobbigt på den första som vart en total chock för kroppen som bara ville lägga av... Men andra och tredje gick som de skulle jag låg precis på den effekt som var målet! Det trodde man inte efter första blocket, snudd på att jag kastade in handduken där! Å med det så var dagens träning till ända.

5 kommentarer:

  1. Tack för idag det var riktigt jobbigt...

    SvaraRadera
  2. Jotack detsamma! :-)
    Hade du inte också kört hade jag nog lagt ner efter första det kändes sjukt jobbigt där! Sen gick betydligt bättre om än lika jobbigt i slutänden!

    SvaraRadera
  3. Å som du sa precis när vi var klara, det var kul det här! ;-)

    SvaraRadera