28 mars 2017

Ojojoj!

Va jobbigt det var ändå!!!
Ja jag valde att köra ett 20 minuters FTP pass efter uppvärmningen för att få in ett bra värde på mars månads kompiskamp! Det vart jobbigt, spykänsla och rent av vidrigt! Sa jag att Danne också körde ftp passet,givetvis äre jobbigt så är han med! :-)
Vilket är skitbra för då ligger vi båda på så att vi håller på att sprängas rent av! Fy fan va jobbigt det var!!! Men så persade både jag och Danne på tjugan! Jag gjorde 328 watt(3,86 w/kg) vilket ger 311 watt i FTP värde! Inte illa alls!
Danne gjorde 331 watt på tjugan vilket ger honom 314 watt i FTP värde!
Så här gick min tjuga om jag bryter upp den i sektioner, första åtta minuterna 330 watt(3,88 w/kg) 148(90%) pbm och 70 rpm. Nästa åtta minuter något lägre 322 watt(3,79 w/kg) 152(93%) bpm och 71 rpm. För att på de sista 4 minuterna prestera 336 watt(3,95 w/kg) 155(95%) bpm och 72 rpm.
Det är grymt bra, jag hoppas han fortsätter att utvecklas så blir han hur stark som helst, bra jobbat och sparrat kompis skitbra! Vi kunde fan inte ha kört bättre idag inte en watt bättre totalt perfekt körd tjuga! Imorgon lätt lätt!

2 kommentarer: