4 december 2016

Veckans två sista pass!

Trötta ben men ändå ett riktigt bra pass! Npower 258(82%) watt(3,04 w/kg) 121(73%) BPM och 79 RPM i kadens! Körde för övrigt Zwift island climb 800 m två gånger hamnade på 2:44 bägge gångerna 19,6 km/h 336 watt(3,95 w/kg) 132(80%) BPM! Körde dessutom varvet som benämns 1 Watopia way på 15:03 36,3 km/h 278 watt(3,27 w/kg) 130(79%) BPM!
Grymt nöjd med dagens uthållighets pass!

Zwift - Watopia 12/04/2016
Jag körde väl en 40-45 minuter med Danne inledningsvis sedan ensam resten av passet.

Eftermiddagspass

Rullpass efter all snöskottning när vi kom hem för att jag kände hur stumma ben jag hade efter hårdkörningen i går och i morse! Sagt å gjort!
Observera kadensen 95 RPM!!! Ohhh! ;-)
Som jag sa rullpass!
Rullpass!
Nu i mål med 2 pass körda idag kan jag summera veckan som gått. Dryga 12 timmar och 41 mil cykel! Känns bra riktigt bra!


Ny vecka nya insatser!

4 kommentarer:

  1. Nu behöver man alltså inte ens gå utanför garaget för att cykla "ute", till och med bilder från den imaginära världen. Utvecklingen går väl lite så där för fort ibland kan jag tycka

    SvaraRadera
  2. Så är det Stefan, det går framåt. Ja det tycker i alla fall jag :-)
    Sedan kan man ju strunta i Zwiftar och Traineroadisar och kör tjockt pannbensmetoden. Enkel trainer och ett tejpat kryss på väggen som man har som hållpunkt! ;-)

    SvaraRadera